Pređi na glavni sadržaj

Mina Paunović: Uz Employer Branding Akademiju budite spremni da konstantno učite nešto novo

11. maj 2023.
·2 minuta za čitanje

Employer Branding Akademiji (EBA), koja je na tržištu Srbije dostupna zahvaljujući uspešnoj saradnji Infostuda i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding istraživanja, poverenje je poklonilo više od 40 polaznika.

Svi naši polaznici imali su priliku da kroz ovaj kurs, koji je dizajniran kako bi pružio sveobuhvatan pregled ključnih aspekata Employer Brandinga, od strategije do implementacije, steknu znanja koja mogu da primene u svom radu.

Da bismo vam približili iskustvo pohađanja ovog kursa, razgovarali smo sa jednom od naših polaznica – Minom Paunović, Marketing and Communications Specialist, u kompaniji CREATEQ.

– Kao neko ko se direktno obraća zaposlenima, želela sam da dodatno unapredim svoje znanje i što bolje upoznam svet Employer Brandinga. Do sada sam pratila razne blogove i sajtove na tu temu, ali ovaj kurs mi je privukao pažnju pre svega zbog sveobuhvatnog sadržaja koji nudi. Od komunikacije sa ključnim stakeholderima, istraživanja tržišta do postavljanja EVP-a. Ovde je na jednom mestu, na razumljiv način objašnjeno sve što je potrebno kako biste se uspešno bavili Employer Brandingom u svojoj firmi – kaže Mina.

Nakon što smo saznali šta ju je motivisalo da upiše kurs, pitali smo je šta je sve naučila na Employer Branding Akademiji i koju bi veštinu izdvojila.

– Najviše novih informacija sam dobila na temu EVP-a. Svako ko je imalo zagazio u ovu temu zna koliko je pripreme potrebno kako bi se došlo do EVP-a koji će opisati vašu kompaniju i predstaviti je potencijalnim (i trenutnim) zaposlenima na verodostojan način. Dok sam prolazila kroz lekcije, čitala sam i dodatne materijale koji su prepuni korisnih informacija poput statistika i trendova u zapošljavanju. Sve ovo vas može dodatno usmeriti pri kreiranju vaše finalne komunikacijske poruke – smatra Mina.

Kao i svaki proces učenja, postojali su i najzanimljiviji delovi, ali i izazovi.

– Najteže mi je bilo da upamtim sve skraćenice i termine – kaže kroz osmeh Mina i dodaje da joj je zapravo najveći izazov bio da sve naučeno pretvori u praksu.
Najlepši deo je definitivno kada vidite kako vaš rad pozitivno utiče na organizaciju i raspoloženje ljudi. Dobijem vetar u leđa kada čujem da je neko od kolega zadovoljan nekom mojom inicijativom i da želi da učestvuje. Za mene je srž interne komunikacije izazvati emociju i pokrenuti ljude – smatra Mina.

Na kraju, pitali smo je kakvu poruku bi poslala onima koji planiraju da uplove i razvijaju se u Employer Brandingu.

– Ukoliko se do sada niste susretali sa svetom marketinga, a imate iskustva u HR-u, ovaj kurs će vam na jednostavan način, sa mnoštvo primera pojasniti principe brendinga i marketinške strategije. S druge strane, u slučaju da se do sada niste susretali sa HR-om, dobićete uvid u HR procese i način razmišljanja. Sve u svemu, svako može da pronađe nešto za sebe. I za kraj, obavezno pogledajte i dodatnu literaturu koju ćete dobiti. Tu se krije gomila interesantnih podataka i saveta – kaže Mina.

Ako razmišljate o razvijanju svoje karijere u oblasti Employer Brandinga, upisivanje Employer Branding Akademije je definitivno korak u pravom smeru. Ova akademija vam pruža sveobuhvatan uvid u principe Employer Brandinga i marketinške strategije, kao i u HR procese i način razmišljanja. Osim toga, na akademiji ćete steći praktična znanja koja ćete moći da primenite u svojoj kompaniji odmah nakon završetka.

Stoga, pozivamo sve zainteresovane da se prijave za Employer Branding Akademiju i unaprede svoje znanje i veštine u ovoj sve važnijoj oblasti.

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Employer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]

Employer BrandingElementi dobrog storytellinga u vašem EB-u

Bez obzira da li se bavite marketingom, držanjem treninga, prodajom ili pisanjem, storytelling je ključan za poruku koju želite da prenesete. Zapravo, od svih načina koje imate na raspolaganju, storytelling će biti najefikasniji. To i ne treba da čudi jer je pričanje priča starije od svih grana modernog menadžmenta nekoliko hiljada godina, i iako je, […]

Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže

U sve oštrijem nadmetanju za talente postalo je izuzetno važno stvoriti emotivnu vezu sa kandidatima. Kako ljudi više veruju drugim ljudima nego bezličnim korporacijama, biznisu treba dati ljudski lik i pokazati da nije sve samo zbog profita već da se, isto tako, neguje i društveno odgovorno ponašanje. Predstavljajući vlasnike, menadžment i zaposlene koji stoje iza […]