Pređi na glavni sadržaj

Mina Paunović: Uz Employer Branding Akademiju budite spremni da konstantno učite nešto novo

11. maj 2023.
·2 minuta za čitanje

Employer Branding Akademiji (EBA), koja je na tržištu Srbije dostupna zahvaljujući uspešnoj saradnji Infostuda i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding istraživanja, poverenje je poklonilo više od 40 polaznika.

Svi naši polaznici imali su priliku da kroz ovaj kurs, koji je dizajniran kako bi pružio sveobuhvatan pregled ključnih aspekata Employer Brandinga, od strategije do implementacije, steknu znanja koja mogu da primene u svom radu.

Da bismo vam približili iskustvo pohađanja ovog kursa, razgovarali smo sa jednom od naših polaznica – Minom Paunović, Marketing and Communications Specialist, u kompaniji CREATEQ.

– Kao neko ko se direktno obraća zaposlenima, želela sam da dodatno unapredim svoje znanje i što bolje upoznam svet Employer Brandinga. Do sada sam pratila razne blogove i sajtove na tu temu, ali ovaj kurs mi je privukao pažnju pre svega zbog sveobuhvatnog sadržaja koji nudi. Od komunikacije sa ključnim stakeholderima, istraživanja tržišta do postavljanja EVP-a. Ovde je na jednom mestu, na razumljiv način objašnjeno sve što je potrebno kako biste se uspešno bavili Employer Brandingom u svojoj firmi – kaže Mina.

Nakon što smo saznali šta ju je motivisalo da upiše kurs, pitali smo je šta je sve naučila na Employer Branding Akademiji i koju bi veštinu izdvojila.

– Najviše novih informacija sam dobila na temu EVP-a. Svako ko je imalo zagazio u ovu temu zna koliko je pripreme potrebno kako bi se došlo do EVP-a koji će opisati vašu kompaniju i predstaviti je potencijalnim (i trenutnim) zaposlenima na verodostojan način. Dok sam prolazila kroz lekcije, čitala sam i dodatne materijale koji su prepuni korisnih informacija poput statistika i trendova u zapošljavanju. Sve ovo vas može dodatno usmeriti pri kreiranju vaše finalne komunikacijske poruke – smatra Mina.

Kao i svaki proces učenja, postojali su i najzanimljiviji delovi, ali i izazovi.

– Najteže mi je bilo da upamtim sve skraćenice i termine – kaže kroz osmeh Mina i dodaje da joj je zapravo najveći izazov bio da sve naučeno pretvori u praksu.
Najlepši deo je definitivno kada vidite kako vaš rad pozitivno utiče na organizaciju i raspoloženje ljudi. Dobijem vetar u leđa kada čujem da je neko od kolega zadovoljan nekom mojom inicijativom i da želi da učestvuje. Za mene je srž interne komunikacije izazvati emociju i pokrenuti ljude – smatra Mina.

Na kraju, pitali smo je kakvu poruku bi poslala onima koji planiraju da uplove i razvijaju se u Employer Brandingu.

– Ukoliko se do sada niste susretali sa svetom marketinga, a imate iskustva u HR-u, ovaj kurs će vam na jednostavan način, sa mnoštvo primera pojasniti principe brendinga i marketinške strategije. S druge strane, u slučaju da se do sada niste susretali sa HR-om, dobićete uvid u HR procese i način razmišljanja. Sve u svemu, svako može da pronađe nešto za sebe. I za kraj, obavezno pogledajte i dodatnu literaturu koju ćete dobiti. Tu se krije gomila interesantnih podataka i saveta – kaže Mina.

Ako razmišljate o razvijanju svoje karijere u oblasti Employer Brandinga, upisivanje Employer Branding Akademije je definitivno korak u pravom smeru. Ova akademija vam pruža sveobuhvatan uvid u principe Employer Brandinga i marketinške strategije, kao i u HR procese i način razmišljanja. Osim toga, na akademiji ćete steći praktična znanja koja ćete moći da primenite u svojoj kompaniji odmah nakon završetka.

Stoga, pozivamo sve zainteresovane da se prijave za Employer Branding Akademiju i unaprede svoje znanje i veštine u ovoj sve važnijoj oblasti.

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Kako privući različite generacije?Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]