Uspešne HR pričeUspešna HR priča Levi9: Deljenje znanje i pozitivna promena u društvu glavni motivi za pokretanje 9inspiration konferencije
Istraživanja pokazuju da je za zaposlene, a posebno za milenijalce i mlađe generacije, pozitivan uticaj na zajednicu i društvo važan koliko i ambicija da kupe svoj stan ili kuću i da imaju visoke zarade. Prepoznavši u ovom trendu svoje zaposlene, takozvane Najnere, kompanija Levi9 je pokrenula 9Inspiration konferenciju sa ciljem da omogući razmenu znanja i […]
Regrutacija i selekcijaPostavljanje procesa u regrutaciji i selekciji
Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Employer branding
NajnovijeEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule
Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu. Bez obzira na to u […]
Employer BrandingKako privući različite generacije?
Employer BrandingElementi dobrog storytellinga u vašem EB-u
Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Employer BrandingAutentično liderstvo je preduslov autentičnog brenda
Uspešne HR priče
NajnovijeHRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.
Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.