Employer BrandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Radni odnos se pokreće kroz „ugovor o radu“ gde su definisane mnoge formalne obaveze i prava: zarada, radno vreme, mesto rada, preduslovi za otkaz ugovora o radu i slično. U momentu potpisivanja ugovora o radu, novozaposleni ali i poslodavac kreiraju i jedan neformalan, nepotpisan psihološki ugovor kojim se kreiraju očekivanja obe strane. Ta očekivanja su […]
Regrutacija i selekcijaZašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na put
Regrutacija i selekcijaDa li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidata
NovostiŠta to radi zaposlene? Istraživanje koje pokreće HR zajednicu i pomaže Institutu za neonatologiju
Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)
Employer branding
NajnovijeEmployer BrandingŠta vaš karijerni sajt (ne) govori kandidatima – i zašto ga ignorišu
Kada je u pitanju privlačenje odgovarajućih kandidata, poslodavcu su na raspolaganju mnogi izvori. Uživo događaji, oglasi za posao, društvene mreže… Ipak, u moru svih tih izvora informacije i vremena potrebnog da se oni kreiraju i održavaju, često se zanemari možda i najvažniji – karijerni sajt. Karijerni sajt bi trebalo da bude glavni kanal za privlačenje […]
Employer BrandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer BrandingMeritokratija kao izazov i za HR
Uspešne HR priče
NajnovijeHRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.
Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.