Uspešne HR pričeUspešna HR priča Levi9: Deljenje znanje i pozitivna promena u društvu glavni motivi za pokretanje 9inspiration konferencije
Istraživanja pokazuju da je za zaposlene, a posebno za milenijalce i mlađe generacije, pozitivan uticaj na zajednicu i društvo važan koliko i ambicija da kupe svoj stan ili kuću i da imaju visoke zarade. Prepoznavši u ovom trendu svoje zaposlene, takozvane Najnere, kompanija Levi9 je pokrenula 9Inspiration konferenciju sa ciljem da omogući razmenu znanja i […]
Regrutacija i selekcijaPostavljanje procesa u regrutaciji i selekciji
Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Employer branding
NajnovijeEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding
Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]
Employer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije
Employer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule
Employer BrandingKako privući različite generacije?
Employer BrandingElementi dobrog storytellinga u vašem EB-u
Uspešne HR priče
NajnovijeHRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.
Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.