Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding Akademija: Nova lestvica u vašoj karijeri

4. april 2024.
·1 minuta za čitanje

Infostud, najveći domaći centar za rešenja iz oblasti regrutacije, selekcije i brendiranja poslodavaca, i Universum, najveća globalna kompanija za Employer Branding, posvećeno rade na tome da tržište Srbije i Emloyer Branding scenu podignu na viši nivo, a pojedince kroz EB Akademiju specijalizuju za ovu oblast.

Employer Branding Akademija sada već broji više od 50 sertifikovanih polaznika iz Srbije, a ovog proleća nudi priliku i vama, da uz povoljniju cenu upisa, postanete član ove stručne zajednice i karijeru obogatite još jednim vrednim iskustvom.

Akademija je kreirana tako da prati četiri modula koja sadrže video materijal, stručnu literaturu, definisane šablone, vebinare, case studies, kao i kratke kvizove kojima ćete proveriti svoje znanje iz pređenih oblasti.

Kroz pohađanje akademije, naučićete osnove najbolje prakse brendiranja poslodavaca, koje korake treba da preduzmete kako biste izgradili sopstvenu strategiju, kako da je sprovedete i ispratite jasan povraćaj ulaganja i izmerite rezultate. Takođe, pridružićete se ekskluzivnoj mreži profesionalaca iz celog sveta sa prilikom da čujete puno korisnih informacija o novim trendovima i veštinama Employer Branding industrije.

Sve informacije vezane za upis i detalje EB Akademije pronaći ćete na HR Lab sajtu, na Employer Branding Akademija stranici, gde se takođe nalazi i kontakt našeg stručnog savetnika koji vam je dostupan za sva pitanja.

Takođe, na Universumovom sajtu imate priliku da pokrenete besplatnu probnu verziju EB Akademije u trajanju od 7 dana. Potrebno je samo da se registrujete na Universum-ovoj zvaničnoj stranici.

Ovo je nova stepenica u vašoj karijeri, zakoračite sada!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Kako privući različite generacije?Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]