Pređi na glavni sadržaj

Da li poverenje lidera dolazi iz srca? 50% ispitanika kaže da je to ključno…

3. oktobar 2023.
·1 minuta za čitanje

…da bi ostali da dugoročno rade kod poslodavca.

Lider koji iskazuje poštovanje prema svojim saradnicima ima moćan uticaj na poželjnost poslodavca. Ova vrsta lidera ne samo da gradi produktivan radni odnos, već i oblikuje pozitivnu korporativnu kulturu koja privlači talentovane pojedince i ojačava postojeće radne timove.

Prema rezultatima istraživanja koje smo sproveli u prethodne dve godine, 50% ispitanika sa IT tržišta i 57% ispitanika na opštem tržištu radne snage smatraju da su lideri koji poštuju svoje saradnike kamen temeljac kulture koja čini poslodavca poželjnim.

Lider koji pokazuje empatiju i pažnju prema potrebama svojih zaposlenih izgrađuje poverenje. Kada zaposleni osete da njihov lider razume i podržava njihove lične i profesionalne izazove, to stvara vezu koja ide iznad običnog odnosa lider-zaposleni. Ova bliskost često rezultira dugoročnim angažmanom i posvećenošću, što dodatno povećava atraktivnost kompanije kao poslodavca.

Komunikacija je ključna u procesu izgradnje poželjnog poslodavca, a lider koji aktivno sluša svoje zaposlene i otvoren je za njihove ideje i sugestije, stvara okruženje gde se svaki pojedinac oseća važnim. Ova dvosmerna komunikacija pomaže u rešavanju problema i poboljšava radne procese, što doprinosi efikasnosti organizacije.

U krajnjoj liniji, lider koji poštuje zaposlene ne samo da pozitivno utiče na njihovu produktivnost i angažovanje, već i oblikuje sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu. Ovakav lider inspiriše lojalnost, podstiče timsku saradnju i gradi brend koji privlači talente, čineći organizaciju mestom gde zaposleni, ne samo rade, već i rastu i razvijaju se.

Koji je vaš lider vama ostao u srcu i zašto?

 

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže

U sve oštrijem nadmetanju za talente postalo je izuzetno važno stvoriti emotivnu vezu sa kandidatima. Kako ljudi više veruju drugim ljudima nego bezličnim korporacijama, biznisu treba dati ljudski lik i pokazati da nije sve samo zbog profita već da se, isto tako, neguje i društveno odgovorno ponašanje. Predstavljajući vlasnike, menadžment i zaposlene koji stoje iza […]

Employer BrandingAutentično liderstvo je preduslov autentičnog brenda

Brendiranje poslodavaca igra ključnu ulogu u privlačenju talenata i ima ogroman uticaj na kvalitet zapošljavanja. Ipak, najbolje funkcioniše kada je autentično. Kandidate osim plate, pozicije i napredovanja u karijeri zanima i kako kompanija zaista funkcioniše u stvarnosti. Na to ukazuju i rezultati istraživanja po kojima 86% kandidata proverava autentičnost brenda, odnosno traga za onlajn komentarima […]

Employer BrandingKako proveriti da li vaš brend poslodavca radi

Reputacija kompanije kao poslodavca je odlučujući faktor u privlačenju i zadržavanju kvalitetnih ljudi. Stvar više nije u tome ko može da ponudi veću platu već ko je uspeo da izgradi privlačniju organizacionu kulturu i da je uspešnije predstavi kroz brend poslodavca. A koliko je taj brend zaista uspešan treba stalno pratiti i proveravati. Ključni pokazatelji […]

Employer BrandingŠta nikako ne treba da radite dok gradite svoj EB (i šta definitivno možete!)

Ako bismo izuzeli razvoj koji je podstakla generativna veštačka inteligencija, malo se koja oblast ljudskih resursa razvijala brzinom kojoj je Employer Branding u prethodnih par godina. Od toga da je to bila potpuno nepoznata funkcija koja se tek probijala na srpskom tržištu, do toga da sada postoje čitavi sektori, nagrade, festivali i pokreti posvećeni Employer […]