Pređi na glavni sadržaj

Da li poverenje lidera dolazi iz srca? 50% ispitanika kaže da je to ključno…

3. oktobar 2023.
·1 minuta za čitanje

…da bi ostali da dugoročno rade kod poslodavca.

Lider koji iskazuje poštovanje prema svojim saradnicima ima moćan uticaj na poželjnost poslodavca. Ova vrsta lidera ne samo da gradi produktivan radni odnos, već i oblikuje pozitivnu korporativnu kulturu koja privlači talentovane pojedince i ojačava postojeće radne timove.

Prema rezultatima istraživanja koje smo sproveli u prethodne dve godine, 50% ispitanika sa IT tržišta i 57% ispitanika na opštem tržištu radne snage smatraju da su lideri koji poštuju svoje saradnike kamen temeljac kulture koja čini poslodavca poželjnim.

Lider koji pokazuje empatiju i pažnju prema potrebama svojih zaposlenih izgrađuje poverenje. Kada zaposleni osete da njihov lider razume i podržava njihove lične i profesionalne izazove, to stvara vezu koja ide iznad običnog odnosa lider-zaposleni. Ova bliskost često rezultira dugoročnim angažmanom i posvećenošću, što dodatno povećava atraktivnost kompanije kao poslodavca.

Komunikacija je ključna u procesu izgradnje poželjnog poslodavca, a lider koji aktivno sluša svoje zaposlene i otvoren je za njihove ideje i sugestije, stvara okruženje gde se svaki pojedinac oseća važnim. Ova dvosmerna komunikacija pomaže u rešavanju problema i poboljšava radne procese, što doprinosi efikasnosti organizacije.

U krajnjoj liniji, lider koji poštuje zaposlene ne samo da pozitivno utiče na njihovu produktivnost i angažovanje, već i oblikuje sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu. Ovakav lider inspiriše lojalnost, podstiče timsku saradnju i gradi brend koji privlači talente, čineći organizaciju mestom gde zaposleni, ne samo rade, već i rastu i razvijaju se.

Koji je vaš lider vama ostao u srcu i zašto?

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Employer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]

Employer BrandingElementi dobrog storytellinga u vašem EB-u

Bez obzira da li se bavite marketingom, držanjem treninga, prodajom ili pisanjem, storytelling je ključan za poruku koju želite da prenesete. Zapravo, od svih načina koje imate na raspolaganju, storytelling će biti najefikasniji. To i ne treba da čudi jer je pričanje priča starije od svih grana modernog menadžmenta nekoliko hiljada godina, i iako je, […]

Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže

U sve oštrijem nadmetanju za talente postalo je izuzetno važno stvoriti emotivnu vezu sa kandidatima. Kako ljudi više veruju drugim ljudima nego bezličnim korporacijama, biznisu treba dati ljudski lik i pokazati da nije sve samo zbog profita već da se, isto tako, neguje i društveno odgovorno ponašanje. Predstavljajući vlasnike, menadžment i zaposlene koji stoje iza […]