Pređi na glavni sadržaj

Da li poverenje lidera dolazi iz srca? 50% ispitanika kaže da je to ključno…

3. oktobar 2023.
·1 minuta za čitanje

…da bi ostali da dugoročno rade kod poslodavca.

Lider koji iskazuje poštovanje prema svojim saradnicima ima moćan uticaj na poželjnost poslodavca. Ova vrsta lidera ne samo da gradi produktivan radni odnos, već i oblikuje pozitivnu korporativnu kulturu koja privlači talentovane pojedince i ojačava postojeće radne timove.

Prema rezultatima istraživanja koje smo sproveli u prethodne dve godine, 50% ispitanika sa IT tržišta i 57% ispitanika na opštem tržištu radne snage smatraju da su lideri koji poštuju svoje saradnike kamen temeljac kulture koja čini poslodavca poželjnim.

Lider koji pokazuje empatiju i pažnju prema potrebama svojih zaposlenih izgrađuje poverenje. Kada zaposleni osete da njihov lider razume i podržava njihove lične i profesionalne izazove, to stvara vezu koja ide iznad običnog odnosa lider-zaposleni. Ova bliskost često rezultira dugoročnim angažmanom i posvećenošću, što dodatno povećava atraktivnost kompanije kao poslodavca.

Komunikacija je ključna u procesu izgradnje poželjnog poslodavca, a lider koji aktivno sluša svoje zaposlene i otvoren je za njihove ideje i sugestije, stvara okruženje gde se svaki pojedinac oseća važnim. Ova dvosmerna komunikacija pomaže u rešavanju problema i poboljšava radne procese, što doprinosi efikasnosti organizacije.

U krajnjoj liniji, lider koji poštuje zaposlene ne samo da pozitivno utiče na njihovu produktivnost i angažovanje, već i oblikuje sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu. Ovakav lider inspiriše lojalnost, podstiče timsku saradnju i gradi brend koji privlači talente, čineći organizaciju mestom gde zaposleni, ne samo rade, već i rastu i razvijaju se.

Koji je vaš lider vama ostao u srcu i zašto?

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Onboarding kao prilika za jačanje Employer BrandingaEmployer BrandingOnboarding kao prilika za jačanje Employer Brandinga

Svima je jasno kada počinje Employer Branding i zbog toga kompanije sve više ulažu u kampanje koje imaju za cilj da privuku kandidate koji nisu ni čuli za njih, da im predstave benefite rada u njihovoj kompaniji i da sebi olakšaju proces selekcije. Ali, kada se EB zapravo završava?  Možemo slobodno reći da se ne […]

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]