Pređi na glavni sadržaj

Zasijajte pred IT kandidatima

23. jun 2020.
·3 minuta za čitanje

Grupacija sajtova za zapošljavanje Poslovi Infostud ima višegodišnje iskustvo u pomaganju poslodavcima da približe svoj brend i kulturu odgovarajućim kandidatima. U tom brending univerzumu pre pet godina izgrađena je posebna galaksija namenjena isključivo IT kandidatima – sajt HelloWorld.rs.

Svakodnevnu komunikaciju sa IT kandidatima i znanje o brendiranju HelloWorld je spojio u jednu celinu, kreirajući kompanijski kutak autentičnosti i transparentnosti – Premium profil poslodavca.

Višegodišnji fokus na IT kandidatima dao nam je pogodno tlo za razvoj employer branding priče.

Evo i današnjih HelloWorld brojki:

  • Registrovanih korisnika: 40.000
  • Prosečan mesečni broj poseta sajtu: 115.000
  • Broj primalaca newslettera: 25.000
  • Prosečan mesečni broj korisnika koji poseti profile kompanija: 40.000

Kandidati i zaposleni (već) pišu o vama

Uzimajući u obzir trenutno stanje na domaćem IT tržištu, kompanije su maltene prinuđene da svakodnevno komuniciraju sa svojom ciljnom grupom, kako bi (p)ostale atraktivne kao poslodavac i održale tempo u toj tržišnoj trci za kadrom. Employer brand(ing) više nije samo egzotična floskula, već utilitaristička vrednost kompanije, koja iziskuje jasno definisanu strategiju i mapiranje svih njenih snaga i slabosti.

U identifikovanju snaga i slabosti može da pomogne IT Insajder – servis gde bivši i sadašnji zaposleni komentarišu poslodavce, odnosno ocenjuju opšti utisak o kompaniji, mogućnost napredovanja, beneficije koje poslodavac pruža i definišu pozitivne i eventualne negativne strane rada. Projekat IT Insajder je prvi ovog tipa na domaćem IT tržištu i on danas ima važnu ulogu u IT zajednici, na sličan način na koji Glassdoor to čini na svetskom nivou.

Servisi gde se komentarišu poslodavci mogu da se posmatraju kao besplatna platforma za pregled iskustva kandidata i zaposlenih (tzv. candidate/employee experience), koji su stubovi employer brandinga. Kroz komentare zaposlenih kompanija dobija mogućnost da identifikuje potencijalne probleme, ali i uvidi zbog čega su im zaposleni „verni“.

Brend poslodavca je ono o čemu pričaju o vama kada „niste u prostoriji“ – i online i offline.  Poslodavci su „pod lupom“ kandidata. Kroz razgovore sa njima, zaključili smo da većina onih koji su na korak do konkurisanja za posao prvo pogleda profil poslodavca i pročita utiske bivših i sadašnjih zaposlenih.

Vi kao poslodavac možete da odgovorite na recenziju, ukoliko osećate potrebu za tim. Nemojte žmuriti na kritiku, kandidati cene kada se čuje i vaš glas.

Uredite svoj kutak

Premium profil poslodavca na sajtu HelloWorld je sastavljen iz nekoliko celina, za koje su nam kandidati rekli da su im važne prilikom odabira sledeće karijerne stanice.

Zasijajte pred IT kandidatima 3 - HR Lab

U uvodnom delu se nalazi video galerija ili fotografija i kratak opis čime se bavite. Kandidati imaju mogućnost da vas „zaprate“, te im putem mejla stižu vaši novi oglasi, PR tekstovi, video sadržaj, recenzije.

Dalje, profil sadrži duži opis u kom možete da pišete o svojim vrednostima, timovima, organizaciji rada, kulturi… Naš topli prijateljski savet: fraze poput “najbolja softverska kompanija” su demode. Opišite vašu kulturu na autentičan, ali realan i verodostojan način. Kandidati nanjuše ušminkanost.

U odeljku „Tech stack“ navodite koje sve programske jezike, framework-ove, biblioteke, patterne, servere, UI/UX rešenja, softvere i ostale alate vaši programeri koriste, a možete da istaknete i beneficije koje vaši zaposleni imaju.

Chat komunikacija

Kako bismo vam olakšali komunikaciju sa korisnicima našeg sajta, omogućili smo opciju chatovanja.

Zainteresovani kandidati mogu da vam postave pitanje, a vi im odgovarate kroz jednostavan i intuitivan dashboard. Uz chat indikator da li ste online (zeleno/crveno) se nalazi fotografija, ime i pozicija predstavnika vaše kompanije koji će odgovarati na pitanja. Sve poruke koje stignu dok ste offline vam stižu u mejlu sledeće jutro.

Brend ambasadori koji veruju u vaše vrednosti

Nadamo se da delimo mišljenje da su ljudi najveća snaga kompanije, najbitniji resurs. U odeljku „Naši ljudi“ predstavite vaše zaposlene. Otkrićemo vam tajnu: naši korisnici više veruju vašim programerima, nego marketarima i HR-u. 😉

Zasijajte pred IT kandidatima 2 - HR Lab

Aktivnim i ažuriranim profilom ostvarujete jaču vezu sa vašom ciljnom grupom, a mi smo tu da pomognemo da se priča o vama. Vidite li svoju kompaniju u ovoj IT galaksiji?

Za više informacija pogledajte našu trenutnu ponudu za Hello World Premium profil poslodavca.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Onboarding kao prilika za jačanje Employer BrandingaEmployer BrandingOnboarding kao prilika za jačanje Employer Brandinga

Svima je jasno kada počinje Employer Branding i zbog toga kompanije sve više ulažu u kampanje koje imaju za cilj da privuku kandidate koji nisu ni čuli za njih, da im predstave benefite rada u njihovoj kompaniji i da sebi olakšaju proces selekcije. Ali, kada se EB zapravo završava?  Možemo slobodno reći da se ne […]

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]