Pređi na glavni sadržaj

Zasijajte pred IT kandidatima

23. jun 2020.
·3 minuta za čitanje

Grupacija sajtova za zapošljavanje Poslovi Infostud ima višegodišnje iskustvo u pomaganju poslodavcima da približe svoj brend i kulturu odgovarajućim kandidatima. U tom brending univerzumu pre pet godina izgrađena je posebna galaksija namenjena isključivo IT kandidatima – sajt HelloWorld.rs.

Svakodnevnu komunikaciju sa IT kandidatima i znanje o brendiranju HelloWorld je spojio u jednu celinu, kreirajući kompanijski kutak autentičnosti i transparentnosti – Premium profil poslodavca.

Višegodišnji fokus na IT kandidatima dao nam je pogodno tlo za razvoj employer branding priče.

Evo i današnjih HelloWorld brojki:

  • Registrovanih korisnika: 40.000
  • Prosečan mesečni broj poseta sajtu: 115.000
  • Broj primalaca newslettera: 25.000
  • Prosečan mesečni broj korisnika koji poseti profile kompanija: 40.000

Kandidati i zaposleni (već) pišu o vama

Uzimajući u obzir trenutno stanje na domaćem IT tržištu, kompanije su maltene prinuđene da svakodnevno komuniciraju sa svojom ciljnom grupom, kako bi (p)ostale atraktivne kao poslodavac i održale tempo u toj tržišnoj trci za kadrom. Employer brand(ing) više nije samo egzotična floskula, već utilitaristička vrednost kompanije, koja iziskuje jasno definisanu strategiju i mapiranje svih njenih snaga i slabosti.

U identifikovanju snaga i slabosti može da pomogne IT Insajder – servis gde bivši i sadašnji zaposleni komentarišu poslodavce, odnosno ocenjuju opšti utisak o kompaniji, mogućnost napredovanja, beneficije koje poslodavac pruža i definišu pozitivne i eventualne negativne strane rada. Projekat IT Insajder je prvi ovog tipa na domaćem IT tržištu i on danas ima važnu ulogu u IT zajednici, na sličan način na koji Glassdoor to čini na svetskom nivou.

Servisi gde se komentarišu poslodavci mogu da se posmatraju kao besplatna platforma za pregled iskustva kandidata i zaposlenih (tzv. candidate/employee experience), koji su stubovi employer brandinga. Kroz komentare zaposlenih kompanija dobija mogućnost da identifikuje potencijalne probleme, ali i uvidi zbog čega su im zaposleni „verni“.

Brend poslodavca je ono o čemu pričaju o vama kada „niste u prostoriji“ – i online i offline.  Poslodavci su „pod lupom“ kandidata. Kroz razgovore sa njima, zaključili smo da većina onih koji su na korak do konkurisanja za posao prvo pogleda profil poslodavca i pročita utiske bivših i sadašnjih zaposlenih.

Vi kao poslodavac možete da odgovorite na recenziju, ukoliko osećate potrebu za tim. Nemojte žmuriti na kritiku, kandidati cene kada se čuje i vaš glas.

Uredite svoj kutak

Premium profil poslodavca na sajtu HelloWorld je sastavljen iz nekoliko celina, za koje su nam kandidati rekli da su im važne prilikom odabira sledeće karijerne stanice.

Zasijajte pred IT kandidatima 3 - HR Lab

U uvodnom delu se nalazi video galerija ili fotografija i kratak opis čime se bavite. Kandidati imaju mogućnost da vas „zaprate“, te im putem mejla stižu vaši novi oglasi, PR tekstovi, video sadržaj, recenzije.

Dalje, profil sadrži duži opis u kom možete da pišete o svojim vrednostima, timovima, organizaciji rada, kulturi… Naš topli prijateljski savet: fraze poput “najbolja softverska kompanija” su demode. Opišite vašu kulturu na autentičan, ali realan i verodostojan način. Kandidati nanjuše ušminkanost.

U odeljku „Tech stack“ navodite koje sve programske jezike, framework-ove, biblioteke, patterne, servere, UI/UX rešenja, softvere i ostale alate vaši programeri koriste, a možete da istaknete i beneficije koje vaši zaposleni imaju.

Chat komunikacija

Kako bismo vam olakšali komunikaciju sa korisnicima našeg sajta, omogućili smo opciju chatovanja.

Zainteresovani kandidati mogu da vam postave pitanje, a vi im odgovarate kroz jednostavan i intuitivan dashboard. Uz chat indikator da li ste online (zeleno/crveno) se nalazi fotografija, ime i pozicija predstavnika vaše kompanije koji će odgovarati na pitanja. Sve poruke koje stignu dok ste offline vam stižu u mejlu sledeće jutro.

Brend ambasadori koji veruju u vaše vrednosti

Nadamo se da delimo mišljenje da su ljudi najveća snaga kompanije, najbitniji resurs. U odeljku „Naši ljudi“ predstavite vaše zaposlene. Otkrićemo vam tajnu: naši korisnici više veruju vašim programerima, nego marketarima i HR-u. 😉

Zasijajte pred IT kandidatima 2 - HR Lab

Aktivnim i ažuriranim profilom ostvarujete jaču vezu sa vašom ciljnom grupom, a mi smo tu da pomognemo da se priča o vama. Vidite li svoju kompaniju u ovoj IT galaksiji?

Za više informacija pogledajte našu trenutnu ponudu za Hello World Premium profil poslodavca.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Employer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]

Employer BrandingElementi dobrog storytellinga u vašem EB-u

Bez obzira da li se bavite marketingom, držanjem treninga, prodajom ili pisanjem, storytelling je ključan za poruku koju želite da prenesete. Zapravo, od svih načina koje imate na raspolaganju, storytelling će biti najefikasniji. To i ne treba da čudi jer je pričanje priča starije od svih grana modernog menadžmenta nekoliko hiljada godina, i iako je, […]

Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže

U sve oštrijem nadmetanju za talente postalo je izuzetno važno stvoriti emotivnu vezu sa kandidatima. Kako ljudi više veruju drugim ljudima nego bezličnim korporacijama, biznisu treba dati ljudski lik i pokazati da nije sve samo zbog profita već da se, isto tako, neguje i društveno odgovorno ponašanje. Predstavljajući vlasnike, menadžment i zaposlene koji stoje iza […]