Pređi na glavni sadržaj

Nela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

29. novembar 2022.
·2 minuta za čitanje

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona donela.

1. Kako si saznala za EBA i zašto si odlučila da pohađaš obuku?

Pošto dosta čitam i pratim šta se dešava u svetu iz oblasti employer branding-a, dugo sam upoznata sa Universum-om i njihovim radom, istraživanjima koje svake godine organizuju, podacima i uvidima koje objavljuju, smernicama koje dele, pa tako i akademijom koju su pokrenuli. Kada sam videla da Infostud u saradnji sa Universum-om, nudi ovaj program stručne obuke, odmah sam se zainteresovala i ove godine odlučila da budem jedan od polaznika Employer Branding Akademije.

2. Kako si zadovoljna kvalitetom obuke i materijalom koji si dobila?

Universum je napravio veoma strukturirani tip obuke, oblasti su veoma dobro koncipirane i postepeno uvode polaznike u materiju. Teme su detaljno obrađene, uzimajući u obzir kako širi kontekst, tako i analize i objašnjenja iz različitijih uglova posmatranja.

Svaku lekciju prate i obimni dodatni materijali, u vidu istraživanja, infografika, šablona, ali i primera dobre prakse, koji na najbolji mogući način pokazuju kako su poznate svetske kompanije rešavale employer branding izazove. Sa sigurnošću mogu da kažem da je ovo jedan od najtemeljnijih i najkorisnijih obuka koje sam prošla.

3. Da li se nešto promenilo nakon sertifikacije i šta?

Znanje i iskustvo koje sam stekla u praksi, sada je potkrepljeno i teorijom i nekim novim detaljima koji su mi pomogli da još dublje uđem u ovu oblast. Definitivno sam promenila i način razmišljanja kako nekim izazovima pristupiti, a alati i šabloni koje obuka nudi će mi u mnogome olakšati dalji rad.

nela-u-tekstu

4. Svi znamo da treba ulagati u sebe i svoje znanje, kakav je tvoj stav i iskustvo po ovom pitanju…da li se isplati?

Znanja koja smo poneli sa fakulteta definitivno nisu dovoljna, već predstavljaju samo osnovu koju stalno treba nadograđivati. U današnje vreme, kome je promena srednje ime, ukoliko želite da ostanete u igri i budete najbolji u onome što radite, permanentna edukacija nije pitanje izbora, već se nameće kao sastavni deo vašeg karijernog puta. Trendovi se menjaju iz dana u dan, tehnologije otvaraju nove mogućnosti, a kanali komunikacije su sve brojniji, pa se i mi moramo menjati i prilagođavati u skladu sa datim promenama u okruženju. Volim da se pozovem na onu narodnu: “Sve se menja sem kamenja” i da zaključim, uvek se isplati ulagati u sebe.

5. Šta poručuješ i preporučuješ zainteresovanima za Akademiju ili mladim ljudima koje ova oblast zanima?

Bez obzira da li se već bavite employer branding-om i nedostaje vam dublja analiza i primeri dobre prakse, ili ste HR profesionalac i fali vam struktura i određeni alati primenljivi u svakodnevnom radu, ili ste ekspert u oblasti marketinga i komunikacije, pa priroda posla zahteva da se upustite i u aktivnosti employer branding-a, ili tek dolazite sa fakulteta pa biste da employer branding postane deo vašeg karijetnog puta, upišite Universumovu akademiju. Steći ćete potrebno znanje i doći do odgovora koje ste tražili.

Više informacija o Employer Branding Akademiji pogledajte OVDE. Ukoliko želite da vas kontaktiramo popunite kontakt formu na dnu stranice.

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Kako privući različite generacije?Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]