Pređi na glavni sadržaj

5 Razloga zašto da upišete Employer Branding Akademiju

12. oktobar 2023.
·2 minuta za čitanje

Ima li bolje prilike nego da o globalnom trendu u poslovnom svetu, kakav je danas Employer Branding učite od najboljih..

Infostud, zajedno sa kompanijom Universum, koja je najveća globalna kompanija za EB, vam pruža mogućnost da kroz pohađanje akademije zakoračite u taj svet i steknete neverovatnu količinu znanja, iskustva, ali i vrednih poznanstava.

Ukoliko se možda dvoumite da li je to za vas, da li je ovo trenutak i imate li vremena da se posvetite (ličnom) projektu kao što je EB Akademija, predstavljamo vam 5 ključnih razloga zbog kojih treba da se odlučite na ovaj korak.

Predstavićemo vam Akademiju kao putovanje koje donosi mnogo benefita.

Učite kada i odakle hoćete

Za ovo putovanje na raspolaganju vam je 9 meseci u okviru kojih imate apsolutnu slobodu da proces učenja organizujete isključivo prema svojim potrebama i mogućnostima. Sami planirate kako, kada i odakle želite da pristupite sadržaju kursa.
Dakle, kao prvu stavku možemo da čekiramo fleksibilnost na ovom edukativnom putovanju.

Dobijate pristup E-platformi i resursima koji se redovno ažuriraju

Vaše pakovanje za ovo putovanje biće minimalno! Sve što vam treba jesu spremnost i želja za učenjem, za sve ostalo smo se mi pobrinuli.
E-Platforma je bogato opremljena korisnim materijalima koji su vam na dohvat ruke u vašem nalogu. Tamo vas čeka velika baza literature koja se redovno ažurira sa najnovijim trendovima i uvidima, te ćete uvek biti informisani o aktuelnostima i prvi saznati šta se to dešava na mapi Employer Brandinga.

Povezivanje sa kolegama širom sveta

Dok budete prelazili module koji su programom predviđeni imate mogućnost da sa ostalim polaznicima Akademije širom sveta i mentorima podelite svoja iskustva, diskutujete na teme iz oblasti Employer Brandinga koje su vam zanimljvie ili rešite nedoumice. Redovno se putem Zoom-a organizuju tzv. “Networking Calls” na koje se možete prijaviti i izneti i svoje izazove i svoja zapažanja.

Znanje kojim ćete se se izdvojiti

Sa ovog putovanja vratićete se sa znanjem koje će vas izdvojiti u zajednici. Employer Branding Akademija pažljivo je kreirana, tako da vam svaki segment, modul ili susret sa predavačima i polaznicima bude koristan i pomogne u daljem napredovanju. Usmeriće vas i inspirisati da istražujete što više, da pitate i da sami prikupljate vredne informacije i znanja kojim ćete po završetku ostvariti kompetitivnu prednost na tržištu. Osim toga, dobićete nove, sveže ideje koje možete da iskoristite za svoj employer branding.

Steći ćete i globalno priznat sertifikat

A kao nagrada za uspešno pređen put sledi zvanična sertifikacija. Po završetku predviđenih modula Akademije, prijavljujete se za sertifikaciju, tada predstavljate svoj projekat i znanje koje ste stekli, a koji će biti nagrađeno jedinstvenom diplomom koja potvrđuje vašu titulu sertifikovanog stručnjaka.

Da rezimiramo

Čekiraćete sve sa ove liste koja kreira paket vrednosti za vas:

☑ Fleksibilno pohađanje kursa

☑ Obilje korisnog materijala

☑Mogućnost da razmenite iskustva sa kolegama širom sveta

☑ Znanje kojim ćete se izdvojiti

☑ Zvanična sertifikacija

 

Upis je u toku, popunite KONTAKT FORMU i rezervišite svoje mesto!
I naravno, ne propustite POPUST jesenjeg ciklusa!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Kako privući različite generacije?Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]