Sa ciljem da vam omogući efikasniji proces zapošljavanja, Infostud je uveo dodatne mogućnosti i rešenja kako bi unapredio proces selekcije i regrutacije.
Zašto je predselekcija važna?
Predselekcija je značajna u procesu zapošljavanja jer poslodavcima omogućava da, uz brzo filtriranje prijava, prepoznaju kandidate koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama i koje žele da pozovu na intervju.
Proces zapošljavanja je sam po sebi izazovan, ali uz adekvatne alate može postati jednostavniji i lakši. U vašem Infostud HR Lab nalogu smo uveli novu mogućnost koja vam pomaže da u toku trajanja konkursa dođete do relevantnijih prijava i tako unapredite svoje selekcione odluke i procese.
Šta to konkretno znači za vas?
Pored standardnog postavljanja oglasa u formularu za naručivanje, sada vam na raspolaganju stoji “Upitnik za kandidate” kroz koji možete unapred da postavite dodatna pitanja kandidatima. Ova pitanja mogu biti u vezi sa njihovim iskustvom, veštinama ili stavovima koji su bitni za određenu poziciju. Time dobijate vredne informacije i bolji uvid u njihove kvalifikacije još u ranoj fazi prijave.
Uz to, nova opcija kreiranja sopstvenih upitnika sa ključnim pitanjima za kandidate, kao i mogućnost čuvanja šablona za buduće oglase, značajno ubrzava i olakšava proces pregleda prijava svim poslodavcima, što dodatno štedi vreme i daje priliku da se fokusirate na one kandidate koji su zaista relevantni za vašu kompaniju.
Kako se Upitnik kreira u formularu prilikom postavke oglasa i kako to izgleda u nalogu poslodavca, pogledajte u videu:
Saveti za kreiranje upitnika
Kako biste dobili najbolje rezultate iz predselekcije, preporučujemo da pitanja budu što konkretnija i usmerena na ključne veštine. Na primer, ako tražite programera, pitanje može biti u vezi sa iskustvom rada i korišćenja određenih tehnologija. Važno je da se pitanja odnose na realne izazove koje će kandidat imati na poslu, što će vam pomoći da brzo izdvojite one koji vam najbolje odgovaraju.
Takođe, treba voditi računa i o tome da jedan kandidat često konkuriše na više konkursa ili pozicija, te vam za što više dobijenih odgovora savetujemo da postavite do 5 pitanja po upitniku tj. oglasu.