Pređi na glavni sadržaj

Održan vebinar: Kako uspešno prijaviti HR priču

21. mart 2024.
·1 minuta za čitanje

U okviru konkursa „Uspešne HR priče“ za takmičarski deo konferencije HR Experience, 19.03. održan je vebinar na temu: „Kako uspešno prijaviti HR priču“. Domaćin vebinara ispred Infostuda bila je Vesna Davidović koja je ugostila člana žirija iz prethodne dve godine Marka Vidovića i predstavnike kompanija čije priče su bile najuspešnije u prošlogodišnjem konkursu, Tanju Milinković iz MikroElektronike i Gojka Radišić iz kompanije Telesign-Proximus.

Tokom vebinara, učesnici su iz različitih perspektiva podelili svoja iskustva i savete o ovom projektu, čiji je glavni cilj unapređenje HR sektora u Srbiji. Marko Vidović je iz ugla žirija naveo da je ključna stvar za one kompanije koje planiraju da učestvuju na ovom konkursu, da prijave onu HR praksu koja je dala dobre rezultate, i da je vrlo važno voditi računa o kontekstu priče koja treba da bude jasna i da sadrži suštinu. Takođe, kao savet istakao je da se prilikom prijave iskoristi mogućnost dodavanja pratećeg dokumenta.

Sa druge strane, iz ugla takmičara, Tanja Milinković je istakla da joj je samo popunjavanje prijave na ovo nadmetanje značajno pomoglo da napravi dobru retrospektivu celokupnog projekta četvorodnevne radne nedelje koja je na kraju proglašena za najuspešniju HR priču. Gojko Radišić se osvrnuo na karakteristike koje treba da sadrži kvalitetna prijava među kojima su što kompletnije naveden kontekst, merljivost, ali i ostvareni uticaj određene prakse. Takođe, istakao je da mu je ovo takmičenje otvorilo mnoga vrata i prilike za dalje nastupe.

Zajednička poruka bila je poruka osnaženja za manje firme koje se u okviru svog poslovanja i delatnosti susreću sa određenim ograničenjima, a odnosila se na to da su njihove prakse koje imaju svoje merilo uspešnosti važne i relevatne za takmičenje.

Ceo vebinar možete pogledati u nastavku vesti.

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Uspešne HR pričeUspešne HR priče: Interaktivna razmena HR iskustava i dobrih praksi

U utorak 3. decembra, u prostoru Muse Event House-a u Beogradu, a u organizaciji Infostuda održana je prva interaktivna radionica za poslodavce pod nazivom „Uspešne HR priče”.  Ovaj događaj okupio je oko 40 HR stručnjaka iz različitih industrija koji su prijavili svoje priče u okviru HR Experence konferencije. Radionicu su vodili Aleksandra Dutina, Tijana Bejatović i […]

Uspešne HR pričeNestlé Adriatic S: Priznanje i nagrađivanje na nov način

Projekat “The Awards”, kompanije Nestlé Adriatic S, jedna je od 5 najuspešnijih HR praksi izabranih među 42 prijavljene na ovogodišnji konkurs Uspešne HR priče. Projekat je ispred kompanije predstavila Tijana Bošnjak, rukovodilac za talente za Jugoistočni region, na šestoj konferenciji HR Experience održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda.  Zašto „The Awards projekat“  Na samom početku […]

Uspešne HR pričeHR priče: NLB Komercijalna banka – Kako “zapaliti vatru u ljudima” i izbeći sagorevanje na poslu

Projekat  “HR transformacija”, kompanije NLB Komercijalna banka, jedna je od 5 najuspešnijih HR praksi izabranih među 42 prijavljene na ovogodišnji konkurs Uspešne HR priče. HR transformaciju je predstavila Ivana Bamburać, direktor odeljenja za iskustvo zaposlenih, razvoj kulture i organizacije NLB Komercijalne banke na nedavnoj Šestoj konferenciji HR Experience održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda.   Ivana […]

Uspešne HR pričeUspešne HR priče: UniCredit Bank – Naši benefiti su odgovori na potrebe zaposlenih

Projekat “Zajedno rastemo” UniCredit banke, jedna je od pet pobedničkih HR praksi sa ovogodišnjeg konkursa Uspešne HR priče. Zajedno sa ostalim pobedničkim inicijativama, i praksa “Zajedno rastemo” je predstavljena na konferenciji HR Experience, održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda.  Podrška zasnivanju i proširenju porodice   – Inicijativa “Zajedno rastemo” je u vezi sa našom korporativnom vrednošću […]