Skip to main content

Microsoft, Nordeus i Levi9 su VRH IT poslodavci u Srbiji

16. jun 2023.
·2 minuta za čitanje

Vodeći sajt za zapošljavanje IT kandidata HelloWorld.rs istraživao je u periodu od 3. aprila do 7. maja 2023. godine ko su najbolji IT poslodavci u Srbiji. Istraživanje je sprovedeno primenom Talent X metodologije, koja se zasniva na teoriji da se iskustvo koje kompanija kreira u javnosti ili kod svojih zaposlenih formira na osnovu 6 atributa aktivnosti: iskustvo rada u kompaniji, kultura unutar kompanije, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnosti za razvoj karijere i nagrađivanje.

Ovo istraživanje sprovodi se od 2019, a ove godine je učestvovalo više od 2.700 IT ispitanika iz cele Srbije, čime je stvorena reprezentativna slika o trenutnom stanju u IT industriji. Rezultati istraživanja su pokazali da su najbolji IT poslodavci u Srbiji za 2023. godinu:

1. Microsoft

2. Nordeus

3. Levi9

vrh-it-poslodavac-2023

Ove kompanije su izdvojene kao lideri u industriji, pružajući izuzetno pozitivno iskustvo svojim zaposlenima i postavljajući visoke standarde među IT poslodavcima.

Pored tri najbolje rangirane kompanije, u TOP 10 najboljih IT poslodavaca u Srbiji za 2023. godinu takođe su ušle i sledeće kompanije (rangirane abecednim redom):

COMTRADE

Endava

HOOLOOVOO

HTEC Group

Symphony

Ubisoft

Vega IT

Svečano priznanje pobednicima

U četvrtak, 15. juna, održan je svečani događaj u Beogradu, na kojem su prisustvovali predstavnici IT kompanija koje je tom prilikom HelloWorld nagradio za svoj izvanredan rad. Direktorka grupe sajtova za zapošljavanje Infostud, Sonja Ćetković, i Head Of Business development sajta HelloWorld.rs, Davor Odobašić, uručili su priznanja dobitnicima, a rezultate istraživanja predstavio je Vladimir Damnjanović, saradnik na projektu Talent X.

vrh-it-poslodavci-2023

Značaj istraživanja za IT sektor

Ovi rezultati istraživanja pružaju korisne informacije ne samo kandidatima koji su u potrazi za zaposlenjem u IT sektoru, već i kompanijama koje žele da unaprede svoje radno okruženje i privuku najtalentovanije IT stručnjake. Istraživanje Talent X metodologijom pruža dublji uvid u faktore koji čine vrhunsko iskustvo zaposlenih, a koji su ključni za uspeh u konkurentnom IT sektoru.

Ovaj uspeh u istraživanju je rezultat predanosti kompanija koje se ističu po svojoj kulturi, liderstvu, odlikama posla, mogućnostima za razvoj karijere i pravilnom nagrađivanju. Pored toga, rezultati istraživanja su odraz kontinuiranog napora da se unapredi radno okruženje i stvore uslovi za uspeh zaposlenih u IT sektoru.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Newsletter - employment and labor market news, educational and entertaining texts, and event announcements for HR and entrepreneurs.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]

Kako privući različite generacije?Employer BrandingKako privući različite generacije?

Da li znate kada i kako je nastao termin generacijski jaz? Datira iz čak šezdesetih godina, kada se generacija poznatija kao baby boom generacija, rođena posle Drugog svetskog rata, suprotstavila tradicionalnim vrednostima svojih roditelja. I sada, više od šezdeset godina kasnije, oni su ta starija generacija protiv čijih tradicionalnih vrednosti su sve one generacije nazvane […]