Pređi na glavni sadržaj

Kako može oglas da ima dizajnirano grafičko rešenje?

Progresiv i Premium su vrste oglasa koje na sajtovima Poslovi.infostud.com i/ili Helloworld.rs mogu imati dizajnirano grafičko rešenje sadržaja oglasa.

Grafičko rešenje dizajniranih oglasa može biti samo slika, ali može biti i kodirano grafičko rešenje. Preporučujemo kodirano grafičko rešenje zbog boljeg prikaza na mobilnim uređajima i boljeg indeksiranja samog oglasa od strane pretraživača u cilju povećanja dostupnosti oglasa posetiocima.

Kome su namenjeni oglasi sa grafičkim rešenjem?

Oglas sa grafičkim rešenjem može besplatno da dobije svaka kompanija koja zakupi Progresiv ili Premium oglas.

Zarad boljeg prilagođavanja koda sajtu Poslovi.infostud.com, kompanije, umesto gotovih kodiranih rešenja, dostavljaju grafičke predloge koje naši dizajneri prevode u šablon koji će kompanija koristiti za svoje oglase.

Tehničke karakteristike oglasa sa grafičkim rešenjem:

  • Širina dizajna za desktop (dužina zavisi od sadržaja oglasa) 1200px u 72 dpi (dots per inch, tačaka po inču)
  • Širina dizajna za mobilni (dužina zavisi od sadržaja oglasa) 480px u 72 dpi
  • Format zapisa dizajna oglasa (preporučuje se vektorski dizajn) AI, PDF, PSD, JPG, PNG
  • Font (ako font nije definisan biće kao na sajtu)

Preuzmite primer dizajna oglasa

Kratki saveti za sadržaj oglasa:

Sadržaj i dizajn oglasa treba da odražava radnu poziciju za koju je raspisan. Dizajn je prvenstveno namenjen kandidatima koji se prijavljuju na ovu radnu poziciju. Oglas je informativan i jasan. Ovo nije prostor za promociju proizvoda kompanije, već način za da predstavljanje radne pozicije kandidatima. Za promociju kompanije je bolje rešenje profil kompanije. Profil kompanije uz oglas daje potpunu sliku o kompaniji.

Da li Vam je informacija bila korisna?

Česta pitanja